Wokół mediów ery Web 2.0 - Bohdan Jung

Wokół mediów ery Web 2.0

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bohdan Jung

Wydawnictwo: WAiP
ISBN: 9788376440385
EAN: 9788376440385
Format: 205 x 145 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 264
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.50
książka
36.75zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.

Książka "Wokół mediów ery Web 2.0"
Bohdan Jung