Wizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy - David Taylor

Wizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

4.00 Oceń książkę!

Autor: David Taylor

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788376015705
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: twarda
Stron: 276
Data wydania: 2010-03-30
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
62.99
książka
74.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.

Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć:
potrzeby odbiorcy,
ambicje marki,
zalety produktu,
osobowość marki,
sposoby komunikacji.

Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.

Książka "Wizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy"
David Taylor