Wielokulturowość ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność -

Wielokulturowość ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565973
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 244
Data wydania: 2013-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpływem oddziaływania sytuacji na świecie. Do takich wyzwań bez wątpienia zaliczają się tzw. miękkie aspekty zarządzania, czyli m.in. wartości, odzwierciedlone w różnicach kulturowych interesariuszy a przejawiane w kulturze organizacyjnej i zachowaniach ludzkich. Ukierunkowanie na wartości i etykę jest także widoczne w takich koncepcjach zarządzania jak społeczna odpowiedzialność biznesu. Wartościom zatem jest poświęcone to opracowanie a jego celem jest zwrócenie uwagi Czytelnika na różne przejawy ukierunkowania na wartości dzisiejszych organizacji.

Książka "Wielokulturowość ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność"