Visual Studio 2010 - Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Grzegorz Krause, Maciej Grabek, Maciej Pakulski,  Mateusz Warczak, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski

Visual Studio 2010

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Grzegorz Krause, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Mateusz Warczak, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324621736
EAN: 9788324621736
Format: 245 x 172 x 40
Oprawa: Twarda
Stron: 824
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
108.00
książka
129.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Doskonały przewodnik po świecie programowania w C# dla platformy .NET!

  Środowisko Visual Studio 2010, język C# 4.0 i podstawy projektowania aplikacji
  Bazy danych i technologia LINQ
  Nowy paradygmat zrównoleglenia aplikacji z biblioteką TPL
  Technologie Windows i wprowadzenie do XNA 4.0

Język C# na dobre zadomowił się już na rynku programistycznym. Zarówno on sam, jak i platforma .NET przydają się do najróżniejszych zastosowań, obejmujących nie tylko projektowanie złożonych aplikacji korzystających z baz danych, ale również usług systemu Windows lub gier. Pora więc zapoznać się z tym językiem programowania, oswoić ze środowiskiem Visual Studio 2010 firmy Microsoft i zorientować się, jak możesz wykorzystać nowe umiejętności. Ta obszerna książka o przekrojowym charakterze ułatwi Ci wejście w świat języka C#, platform .NET i XNA. Poznasz również wiele zaawansowanych technik programistycznych.

Z pierwszej części przewodnika poznasz język C# i bogate środowisko programistyczne Visual Studio 2010. Nauczysz się również jak wydajnie projektować aplikacje z graficznym interfejsem użytkownika. Kolejne części poruszają kwestie połączenia aplikacji z bazą danych i stosowania technologii LINQ. W dobie komputerów z wieloma procesorami o wielu rdzeniach bardzo ważna jest umiejętność tworzenia aplikacji wielowątkowych. Temu zagadnieniu poświęcona jest część czwarta dotycząca nowej biblioteki TPL. Znajdziesz tu także opis zagadnień związanych z usługami sieciowymi WCF i pracą z wykorzystaniem różnorodnych technologii Windows. Osobną część poświęcono także wprowadzeniu do technologii XNA 4.0 i budowaniu z jej pomocą gier korzystających z grafiki 2D. Jeśli chcesz programować w języku C#, nie możesz przegapić tej książki!

  Środowisko Visual Studio 2010, język C# i debugowanie kodu
  Projektowanie zorientowane obiektowo i przegląd komponentów Windows Forms
  Podstawy ADO.NET, eksport i prezentacja danych, transakcje i raportowanie
  Wprowadzenie do zapytań LINQ i tworzenie źródeł danych LINQ
  Programowanie współbieżne ? wątki i zadania
  Klasa Parallel i dane w programach równoległych, technologia PLINQ
  Biblioteka WCF ? tworzenie usług sieciowych nowej generacji
  Technologie Windows ? rejestr systemu, komunikaty, usługi i automatyzacja
  Tworzenie gier w XNA 4.0, użycie shakerów HLSL
  Użycie wyrażeń regularnych ? sposób na weryfikację wprowadzanych danych
  Testy jednostkowe ? najlepsza metoda sprawdzania poprawności kodu

Poznaj platformę .NET i język C# od podszewki!

Książka "Visual Studio 2010"
Jacek Matulewski, Dawid Borycki, Grzegorz Krause, Maciej Grabek, Maciej Pakulski, Mateusz Warczak, Jacek Lewandowski, Sławomir Orłowski