Usability w e-biznesie - Karwatka Tomasz

Usability w e-biznesie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Karwatka Tomasz

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324624140
EAN: 9788324624140
Format: 235 x 160 x 7
Oprawa: Miękka
Stron: 144
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
książka
37.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wygodny jak... Twoja strona!

  Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
  Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
  Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
  Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
Sztuka użytkowa w Internecie:

  Co daje dobre usability?
  Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
  Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
  Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
  Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
  Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
  Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
  Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?

Książka "Usability w e-biznesie"
Karwatka Tomasz