Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier - Alan Thorn

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier

4.00 Oceń ebook!

Autor: Alan Thorn

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328302723
EAN: 9788328302723
Format: 168x237
Oprawa: ...
Stron: 312
Data wydania: 2015-04-03
Gdzie kupić tani ebook?
ebook
43.90
Ebook w Twoim domu w ciągu 48h
Jak równolegle używać Unity (silnik gry), Blendera (modelowanie 3D i animowanie) oraz GIMP-a (edycja obrazów)
Unity to darmowy silnik do tworzenia zaawansowanych gier komputerowych. Blender to darmowe środowisko do tworzenia grafiki 3D. Co może powstać z połączenia tych dwóch narzędzi? Genialne środowisko, dzięki któremu przygotujesz atrakcyjną wizualnie grę o niesamowitej grywalności! Z tego duetu gromadnie korzystają małe studia opracowujące gry — studia z małym budżetem, ale ze świetnymi pomysłami!

Jeżeli Twoim marzeniem jest wejście na rynek gier komputerowych, lecz nie dysponujesz budżetem, który pozwoliłby Ci zagrozić gigantom elektronicznej rozrywki, to Unity w połączeniu z Blenderem jest Twoją szansą na sukces. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jak zorganizować proces tworzenia gry w dziesięciu etapach. Z kolejnych rozdziałów nauczysz się, jak przenosić modele z Blendera do Unity, tworzyć tekstury i teren oraz animować obiekty. Na sam koniec dowiesz się, w jaki sposób oświetlać przedmioty i przechowywać stan gry. Znajdziesz tu też opisy różnych narzędzi, które mogą Ci pomóc w codziennej pracy. Ta książka to obowiązkowa lektura dla wszystkich marzycieli, którzy chcą tworzyć gry komputerowe. Dzięki niej marzenia staną się rzeczywistością!

Sięgnij po tę książkę i:
  • zintegruj Unity z Blenderem
  • stwórz zaawansowany teren
  • wykonaj atrakcyjne modele
  • stwórz animację
  • zbuduj grę komputerową w 10 sprawdzonych etapach
Zaprezentuj światu swoją wizję elektronicznej rozrywki!

Ebook "Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier"
Alan Thorn