Uczę historii 2 Poradnik dla nauczyciela - Sobańska-Bondaruk Melania, Lenard Stanisław

Uczę historii 2 Poradnik dla nauczyciela

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sobańska-Bondaruk Melania, Lenard Stanisław

Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 8302078301
EAN: 9788302078309
Format: 230 x 160 x 7
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2000
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poradnik dla nauczyciela, korzystającego z podręcznika historii dla klasy drugiej gimnazjum: Katarzyny Zielińskiej i Zofii Kozłowskiej: "U źródeł współczesności. Czasy nowożytne". W poradniku zaprezentowane zostały następujące zagadnienia: I. Nauczanie i uczenie się historii w klasie drugiej gimnazjum, II. Utrwalanie, kontrola, ocena, III. Warsztat pracy nauczyciela historii w gimnazjum.
Autorzy poradnika zadbali o to, aby nauczyciel otrzymał wartościowy materiał wspomagający w istotny sposób jego pracę dydaktyczną. W publikacji znalazło się omówienie zagadnień socjologicznych i psychologicznych dotyczących tego, co nauczyciel powinien wiedzieć o dorastających uczniach. Przedstawiono charakterystykę założeń edukacyjnych. Omówiono treści nauczania w klasie drugiej gimnazjum i rolę pojęć w narracji historycznej w gimnazjum, zaprezentowano propozycję oceny wiedzy uczniów (Jak to ocenić? Czyli o wartościowaniu w historii). Autorzy poradnika poświęcili jeden z podrozdziałów temetyce regionalnej (Historia wokół nas, czyli jak poznawać dzieje "małej ojczyzny"). Omówili ponadto metody kształcenia historycznego, kontrolę i ocenę pracy uczniów, pracę z podręcznikiem, funkcje zeszytu cwiczeń i "Co mi jest niezbędne na lekcji? Czyli podstawowe składniki warsztatu pracy nauczyciela.

Książka "Uczę historii 2 Poradnik dla nauczyciela"
Sobańska-Bondaruk Melania, Lenard Stanisław