Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - Henryk Mruk; Beata Stępień

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Henryk Mruk; Beata Stępień

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320821444
EAN:
Format: 238 x 162
Oprawa: miękka
Stron: 240
Data wydania: 2013-11-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
książka
54.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili: istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego; tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych; wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań; opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw; kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych; wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym; wartość na rynku produktów kosmetycznych; wartość na rynku produktów żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw"
Henryk Mruk; Beata Stępień