Biologia, ekologia Biznes, nauki ekonomiczne Chemia, biochemia Elektronika Encyklopedie, słowniki Filologie, językoznawstwo Fizyka, astronomia Geografia, geologia, turystyka Historia filozofii Historia, archeologia Humanistyczne Informatyka, internet Literaturoznawstwo Matematyka, statystyka Nauki teologiczne Pedagogika Politologia, socjologia Prawo, administracja Psychologia Technika, nauki techniczne Wojsko, militaria, broń Zdrowie, medycyna, opieka
Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałySEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.
SEO w Polsce nazywane jest często roacute;wnież pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.
Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, ktoacute;ra przez zdecydowaną większość internautoacute;w nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawcoacute;w tej metody.
Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.
W książce znajdziesz informację między innymi o tym:
- jak działają wyszukiwarki,
- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,
- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,
- jak dostosować swoją witrynę do standardoacute;w wyszukiwarki,
- jak przygotować odpowiednią strategię,
- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,
- jak analizować efekty swoich działań
Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO ndash; narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.
Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz wspoacute;łautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO
Książka "Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www"
Damian Sałkowski