Teoria zakupów - Marek Król

Teoria zakupów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marek Król

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323331889
EAN:
Format: 145 x 225
Oprawa: miękka
Stron: 162
Data wydania: 2011-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
41.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.
Nigel Thrift, University of Bristol

Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności - na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.

Książka "Teoria zakupów"
Marek Król