Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym - Matt Briggs

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Matt Briggs

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323332015
EAN:
Format: 170 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 174
Data wydania: 2012-04-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym" to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć telewizję, jej gatunki oraz ich miejsce w życiu codziennym. Każdy rozdział podkreśla znaczenie badań odbioru dla naszego postrzegania tekstów telewizyjnych. Przedstawione studia przypadków wprowadzają istotne pojęcia w badaniu telewizji, takie jak "zabawa", "semioza" oraz "modalność", jednocześnie rzucając nowe światło na znane już terminy, na przykład "dekodowanie", "ideologię" oraz "sferę publiczną".

Książka "Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym"
Matt Briggs