Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski

Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sylwester Kućmierowski

Wydawnictwo: Sedno
ISBN: 9788379630080
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 304
Data wydania: 2014-12-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.99
książka
52.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).

Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

Książka "Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu"
Sylwester Kućmierowski