Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik Menedżera - praca zbiorowa

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik Menedżera

4.00 Oceń książkę!

Autor: praca zbiorowa

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324675418
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 480
Data wydania: 2013-10-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
29.47zł
książka
69.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
E-handel w pytaniach i odpowiedziach

Nadzór nad procesem tworzenia i utrzymaniem sklepu internetowego lub dowolnej innej formy obecności firmy na rynku e-commerce jest naprawdę trudnym zadaniem. Wymaga ogromnej wiedzy i ogromnego doświadczenia w kwestiach biznesowych i prawnych, a przede wszystkim technicznych. Do pracy nad tą książką Piotr Karwatka zaprosił grono uznanych ekspertów: dyrektorów IT oraz niezależnych konsultantów, którzy zajmują się m.in. wdrożeniami, audytami oraz utrzymaniem produkcyjnym zaawansowanych sklepów internetowych. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na kluczowe pytania, dotykające całego spektrum technicznych zagadnień związanych z handlem w internecie.

Technologia w e-commerce wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Większość dostępnych dziś książek skupia się albo na technicznych aspektach e-handlu (sposoby korzystania z baz danych, języków programowania i frameworków), albo na ujęciu biznesowym. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Jeśli wciąż masz wątpliwości, czy dobrze prowadzisz swój e-biznes, sięgnij po tę pozycję. Tak cennej wiedzy nie znajdziesz nigdzie indziej!

Książka "Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik Menedżera"
praca zbiorowa