Tajemnica trzeciego wymiaru -

Tajemnica trzeciego wymiaru

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Aidem Media
ISBN: 5900308512715
EAN: 5900308512715
Format: 190 x 135 x 20
Oprawa: Plastikowa
Stron: ...
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niezależny, logiczno-zręcznościowy dodatek do serii ?Przygody Reksia". Nie wymaga instalacji innych gier z serii, ani znajomości ich treści. Tajemniczy dźwięk dobiegający z lasu budzi w środku nocy Reksia, Kretesa i Koguta Wynalazcę. Przyjaciele, nie bacząc na niebezpieczeństwo, ruszają aby zbadać źródło hałasu. Niebawem, na pobliskiej leśnej polanie odkrywają potężny czarny monolit niewiadomego pochodzenia. Kretes dotyka jego powierzchni i nagle wszyscy trzej bohaterowie zostają wciągnięci w czeluść trzeciego wymiaru.. Ktoś uprowadził przyjaciół i umieścił u podnóża Mrocznej Wieży. Ktoś wyrwał ich z bezpiecznego płaskiego rysunku i wysłał do niegościnnej trójwymiarowej przestrzeni. Ktoś przygotował 54 labirynty, aby wystawić ich przyjaźń na próbę. Ktoś pozbawiony skrupułów. Ktoś znajomy...
Reksio - wspina się po drabinach, przenosi przedmioty, szczeka.
Kretes - obsługuje windy, blokuje emitery cząsteczek, ma bebzon i zrzędzi.
Kogut Wynalazca - fruwa, przetacza skrzynie, popycha kule i jąka się, gdacząc.
Pomóż bohaterom wydostać się z potrzasku, korzystając z ich wyjątkowych zdolności!

Wiek: od 6 lat

Pentium 200, 64 MB RAM, CD-ROMx4, karta grafiki 1 MB, karta dźwiękowa, WIN 95/98/2000/ME/XP

Książka "Tajemnica trzeciego wymiaru"