SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ - LARRY BOSSIDY, RAM CHARAN

SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ

4.00 Oceń książkę!

Autor: LARRY BOSSIDY, RAM CHARAN

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040361
EAN: 9788361040361
Format: 220 x 140 x 0
Oprawa: broszurowa
Stron: 272
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających? Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających "szósty zmysł biznesowy" - ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych. To książka o metodach takich liderów jak Robert Nardelli z Home Depot, Jim McNerney z 3M czy John Chambers z Cisco.

Książka "SZÓSTY ZMYSŁ W ZARZĄDZANIU FIRMĄ"
LARRY BOSSIDY, RAM CHARAN