Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej - Szlendak Tomasz

Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szlendak Tomasz

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322928943
EAN: 9788322928943
Format: 200 x 140 x 3
Oprawa: Miękka
Stron: 204
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
15.97
książka
16.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi porfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali. Można wręcz powiedzieć, że "supermarketyzuje się" cała kultura. Konsumenckie schematy postępowania i myślenia widać choćby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w życiu seksualnym, a nawet w Kościele, ponieważ "supermarketyzacji" ulega także sfera przeżyć religijnych. Książka poświęcona jest mechanizmom i efektom owej "supermarketyzacji" na polu religii i seksualności. A przyglądamy się tym mechanizmom przez pryzmat zachowań ludzi młodych, ponieważ są one, zdaniem socjologów, świetnym prognostykiem tego, co się jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.

Książka "Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej"
Szlendak Tomasz