Strategie marketingowe - Wojciech Wrzosek

Strategie marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wojciech Wrzosek

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
ISBN: 9788320820072
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 280
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka "Strategie marketingowe"
Wojciech Wrzosek