Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych - Adamik-Szysiak Małgorzata

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adamik-Szysiak Małgorzata

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322791196
EAN: 9788322791196
Format: 246 x 228 x 33
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
52.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną nietuzinkową optykę łączącą w sobie wiedze medioznawczą i komunikologiczną z perspektywą politologiczną, [...] pokazuje czytelnikowi politykę rozumianą per se, ale przede wszystkim jej uwikłanie w rozmaite konteksty medialne, od których w dobie powszechnej mediatyzacji uciec nie sposób [...] Przedmiotem swojego zainteresowania dr Małgorzata Adamik-Szysiak uczyniła złoty trójkąt - media, polityków i obywateli, snując wokół tej triady rozważania. [...] Narracja wiedzie czytelnika od treści ogólnych, pozwalających umieścić rozważania badaczki w szerokim kontekście teoretycznym, ku tematyce szczegółowej, eksplorowanej w empirycznej części pracy. Kategorie analityczne, którymi posiłkuje się Autorka przekonują, że miała pomysł na tę pracę i konsekwentnie go zrealizowała, aż po etap empirycznej weryfikacji hipotez badawczych. [...] To monografia interesująca poznawczo, niebanalna, skłaniająca do twórczej refleksji [...] Połączenie ze sobą perspektywy medioznawczej z politologiczną, a także mariaż koncepcji teoretycznych - również tych najnowszych - z empirią sprawia, że rozprawę czyta się z prawdziwym zainteresowaniem.

Z recenzji dr hab. Magdaleny Szpunar

Książka "Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych"
Adamik-Szysiak Małgorzata