Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik - Zaborowski Leszek

Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zaborowski Leszek

Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350591
EAN: 9788377350591
Format: 230 x 160 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 200
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przeznaczenie podręcznika:

  zawód: technik organizacji reklamy
  kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych

Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.

Książka "Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik"
Zaborowski Leszek