Sprzedawcy wartości - James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus

Sprzedawcy wartości

4.00 Oceń książkę!

Autor: James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326402197
EAN: 9788326402197
Format: 240 x 170 x 0
Oprawa: oprawa broszurowa
Stron: 180
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
55.00
książka
60.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposób prezentowali klientom wartość produktów lub usług i we współpracy z nimi dokumentowali uzyskiwane dzięki temu korzyści.
James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A. Narus rozwijali i doskonalili swoje podejście do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. Ożywiają je mnóstwem praktycznych przykładów zaczerpniętych z rozmaitych branż i krajów.
Niniejsza książka proponuje strategię sprzedaży skuteczniejszą niż składanie klientom mglistych obietnic czy konkurowanie ceną. Podejście oparte na wartości może zainspirować zwłaszcza osoby zajmujące się marketingiem i menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż.

Książka "Sprzedawcy wartości"
James C. Anderson, Nirmalya Kumar, James A. Narus