Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce - Marcin Pietraszek

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marcin Pietraszek

Wydawnictwo: One Press
ISBN: 9788324692910
EAN:
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Stron: 184
Data wydania: 2014-08-21
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes.

Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, ktoacute;ry wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty. Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracownikoacute;w do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie!


Marcin Pietraszek mdash; właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Sprytny biznes. Załoacute;ż i rozwijaj małą firmę w Polsce (Onepress, 2011), Twoacute;j pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012) oraz PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (Onepress, 2014).

Książka "Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce"
Marcin Pietraszek