Słowo w komunikacji telewizyjnej - Sitkowska Katarzyna

Słowo w komunikacji telewizyjnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sitkowska Katarzyna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258288
EAN: 9788375258288
Format: 240 x 165 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 236
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.97
książka
32.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą ? współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.

Książka "Słowo w komunikacji telewizyjnej"
Sitkowska Katarzyna