Architektura Biznes, prawo, finanse Ciąża, wychowanie Dom, ogród Ezoteryka, magia Film, teatr Fotografia, edycja zdjęć Historia Hobby, kolekcjonerstwo Internet, komputery Krajoznawcze Kuchnia, potrawy Malarstwo, rysunek Moda, uroda Motoryzacja, transport Pierwsza pomoc, zdrowie Pozostałe Przyroda, krajobrazy Rękodzieło, biżuteria, szycie Rozwój osobisty Seks, relacje partnerskie Sport, forma fizyczna Sztuka, architektura Taniec, śpiew, muzyka Technika Wiara, duchowość Zwierzęta domowe, hodowlane
Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyPrince prezydentem USA? Madonna u steru Microsoftu? Muzyczny talent i sztuka improwizacji bardzo przydałyby się dziś politykom i zarządzającym. Dlaczego?
Dlatego, że:
Kiedy skończy się sztuka, skończy się i świat, a przy okazji biznes. Menedżerowie postrzegający życie tylko od strony materialno-finansowej nigdy nie zrozumieją ludzi, z którymi na co dzień pracują lub współpracują.
Autor tej książki, legendarny zarządzający-rockandrollowiec, pomoże Ci tworzyć muzykę biznesu. Nie prostą, płytką i przewidywalną, a więc taką, do jakiej ograniczają się menedżerowie grający na jednym z tysiąca klawiszy firmowego fortepianu. Mistrz ceremonii, Peter Cook, zaprezentuje Ci środki przekazu -- motywacji i przywództwa -- dzięki którym wprowadzisz swoją firmę w hipnotyczny trans rozwoju, a konkurentów pogrążysz w sprzecznościach dysharmonii i pułapkach kiczu.
Petera Cooka można śmiało nazwać człowiekiem-orkiestrą. Odpowiada on za nowe leki wprowadzane między innymi przez firmy Pfizer i Glaxo Smith Kline. Od dwunastu lat umiejętnie łączy w biznesie sztukę z twardą grą strategiczną. Wielokrotnie występował jako mediator w sprawach międzynarodowych wysokiej wagi. W wolnym czasie gra w rockowym zespole The Cowpokers.
Książka "Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów"
Peter Cook