Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - John Lovett

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych

3.50 Oceń książkę!

Autor: John Lovett

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324643516
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.99
książka
29.47zł
książka
69.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Książka "Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych"
John Lovett