Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej -

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324234967
EAN: 9788324234967
Format: 210 x 140 x 15
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów - ich oferty i modeli zarządzania - i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści.

Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja.

dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz

Książka "Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej"