Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media - Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria

Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria

Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
ISBN: 9788363879723
EAN: 9788363879723
Format: 235 x 165 x 30
Oprawa: Twarda
Stron: 380
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.

Tom "Targi, instytucje, media" zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.


Spis treści:1. Wprowadzenie
2. Targi książki w Polsce
3. Instytucje kultury
4. Szkolnictwo wyższe
5. Fundacje

Książka "Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media"
Dobrołęcki Piotr, Dobrołęcka Daria