Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz

Rynek i marketing w pigułce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wojciechowski Tadeusz

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881906
EAN: 9788374881906
Format: 235 x 160 x 18
Oprawa: Miękka
Stron: 334
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
47.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na “gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie “bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i - mam nadzieję - ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.

Książka "Rynek i marketing w pigułce"
Wojciechowski Tadeusz