Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków - Zdzisław Knecht

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

4.00 Oceń książkę!

Autor: Zdzisław Knecht

Wydawnictwo: C.H. Beck (uprz)
ISBN: 8373877290
EAN:
Format: 155 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 200
Data wydania: 2005-02-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Racjonalne public relations to sztuka:
  • współpracowania nie tylko z mediami,
  • wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,
  • realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,
  • zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,
  • budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,
  • pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,
  • umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.

Ta książka mówi o tym, jak - mimo chaosu na rynku - organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Książka "Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków"
Zdzisław Knecht