Public relations - Laermer Richard, Prichinello Michael

Public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: Laermer Richard, Prichinello Michael

Wydawnictwo: GWP
ISBN: 838912081X
EAN: 9788389120816
Format: 208 x 145 x 14
Oprawa: Miękka
Stron: 252
Data wydania: 2004
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.50
książka
34.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego pr jest kreowanie opinii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę. Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalista w tej dziedzinie.

Książka "Public relations"
Laermer Richard, Prichinello Michael