Psychologiczne mechanizmy reklamy - Dariusz Doliński

Psychologiczne mechanizmy reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dariusz Doliński

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374893442
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: twarda
Stron: 320
Data wydania: 2011-04-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.99
książka
54.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać "totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie". Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Z recenzji wydawniczej dr Dominiki Maison

Książka "Psychologiczne mechanizmy reklamy"
Dariusz Doliński