PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY REKLAMY TW - Dariusz Doliński

PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY REKLAMY TW

4.00 Oceń książkę!

Autor: Dariusz Doliński

Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374891523
EAN: 9788374891523
Format: 240 x 170 x 0
Oprawa: twarda
Stron: 320
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii. Odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka. Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.

Książka "PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY REKLAMY TW"
Dariusz Doliński