Psychologia konsumenta - Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Psychologia konsumenta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194864
EAN: 9788301194864
Format: 235 x 165 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
81.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. 

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
·klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
·analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
·perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Książka "Psychologia konsumenta"
Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika