Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców - Tadeusz Sztucki

Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Sztucki

Wydawnictwo: Placet
ISBN: 8385428089
EAN:
Format: 150 x 238
Oprawa: miękka
Stron: 223
Data wydania: 2095-01-01

PRZEDSPRZEDAŻ KSIĄŻKI!!
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
15.99
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności projektowania, wykonywania i rozpowszechniania promocji - pracownikom marketingu i reklamy, zatrudnionym w przedsiębiorstwach, agencjach oraz ich właścicielom i menedżerom także studentom i słuchaczom specjalistycznych kursów i tym wszystkim, dla których umiejętność komunikowania się z nabywcami jest warunkiem powodzenia i osobistej satysfakcji.

Książka "Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców"
Tadeusz Sztucki