Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami - Paweł Gonera

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

3.17 Oceń książkę!

Autor: Paweł Gonera

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324632251
EAN:
Format: 172x245
Oprawa: twarda
Stron: 296
Data wydania: 2011-08-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
46.99
książka
51.00zł
książka
59.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym są hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości?
  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • Zarządzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni - opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodą kropki
  • Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • Zarządzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • Zarządzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

    Książka "Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami"
    Paweł Gonera