Projektowanie dla nowych mediów - Austin Tricia, Doust Richard

Projektowanie dla nowych mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Austin Tricia, Doust Richard

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301153557
EAN: 978830115355701
Format: 255 x 214 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 192
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
17.50
książka
19.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia ? nowe media ? oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych ? środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie ? przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.

Książka "Projektowanie dla nowych mediów"
Austin Tricia, Doust Richard