Programowanie gier dla nastolatków - Tee Morris, Oakley Steve

Programowanie gier dla nastolatków

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tee Morris, Oakley Steve

Wydawnictwo: Mikom
ISBN: 8372793492
EAN: 9788372793492
Format: 240 x 170 x 16
Oprawa: Miękka
Stron: 304
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka rozpoczyna się od wprowadzenia do pakietu Premiere, cyfrowych formatów zapisu wideo i koncepcji obróbki nieliniowej. Kolejne rozdziały przedstawiają techniki i wskazówki dla użytkownika Premiere na każdym etapie procesu tworzenia filmu - od przygotowania materiału, przez proces obróbki ujęć, montaż dźwiękowy, aż po wprowadzanie efektów specjalnych i nagrywanie filmu na kasetach i płytach. Nie wymaga od użytkownika znajomości skomplikowanego żargonu technicznego - nowe pojęcia są omawiane w miarę potrzeb.
Tworzenie napisów
Zapisywanie mediów na komputerze
Praca z dźwiękiem
Zaawansowane techniki montażu i efekty specjalne
Integracja Premiere z oprogramowaniem zewnętrznym
Zapisywanie projektów
Problemy i rozwiązania
Nagrywanie płyt VCD i DVD
Konfiguracja
Rady i wskazówki dla początkujących montażystów.

Książka "Programowanie gier dla nastolatków"
Tee Morris, Oakley Steve