Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie -

Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Gdańskie Psychologiczne
ISBN: 9788374892254
EAN:
Format: 240 x 160
Oprawa: miękka
Stron: 348
Data wydania: 2009-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania skutecznego przekazu reklamowego. Dowiedz się: co wpływa na odbiór reklam przez konsumenta; co zapamiętujemy z reklam i dlaczego; co więc należy brać pod uwagę, tworząc dobry przekaz reklamowy? ?Przedmiotem książki Alicji Grochowskiej jest pokazanie procesów poznawczych uruchamianych w doświadczeniu reklam na różnym poziomie ich przetwarzania. Od prostej percepcji, graniczącej prawie z odbiorem bodźców na poziomie zmysłowym, do złożonych procesów pamięci, łączących także i pozapoznawcze procesy, takie jak na przykład afekt, który modyfikuje doświadczanie bodźców marketingowych. [?] Książka ta bardzo dobrze pokazuje, jak zaawansowane teorie poznawcze mogą być wykorzystywane w tworzeniu reklam i badaniu ich skuteczności?. Z recenzji prof. Andrzeja Falkowskiego.

Książka "Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie"