Potencjał konkurencyjny marki - Patkowski Paweł

Potencjał konkurencyjny marki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Patkowski Paweł

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375610611
EAN: 9788375610611
Format: 235 x 165 x 11
Oprawa: Miękka
Stron: 208
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.

Książka "Potencjał konkurencyjny marki"
Patkowski Paweł