Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania - Piotr Kapusta

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piotr Kapusta

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221820
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 750
Data wydania: 2015-10-04
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
102.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania zawiera 30 000 polskich haseł i związkoacute;w frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass medioacute;w, reklamy, zarządzania przetłumaczonych na język angielski i niemiecki - łącznie ponad 120 000 znaczeń.

Zmiana systemu gospodarczego w Polsce i Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminologii, ale roacute;wnież wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmoacute;w do języka biznesowego. Autor szczegoacute;lną uwagę zwroacute;cił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Polsce i krajach niemieckojęzycznych.

Książka "Polsko-angielsko-niemiecki słownik marketingu, reklamy, zarządzania"
Piotr Kapusta