Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach - Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

4.00 Oceń książkę!

Autor: Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 9788320819168
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 386
Data wydania: 2011-01-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
67.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą. Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego. Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Działalność pracowników Katedry koncentruje się bowiem wokół problematyki metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzania strategicznego oraz audytu wewnętrznego. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.

Książka "Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach"
Elżbieta Urbanowska-Sojkin