Podstawy marketingu - Pazio Nemezjusz M.

Podstawy marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pazio Nemezjusz M.

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372076632
EAN: 9788372076632
Format: 230 x 160 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 354
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Książka "Podstawy marketingu"
Pazio Nemezjusz M.