Podstawy marketingu dla inżynierów - Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Podstawy marketingu dla inżynierów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788372073662
EAN: 9788372073662
Format: 240 x 170 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 170
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
15.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.

Książka "Podstawy marketingu dla inżynierów"
Jendrzejczak Elżbieta, Tomczak Agnieszka