Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania - Bartłomiej Stolarczyk

Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bartłomiej Stolarczyk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328312883
EAN: 9788328312883
Format: 205 x 139 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 208
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
35.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Skrzynka pełna udanych rozmów
"Dziękuję, nie jestem zainteresowany", "Ten abonament to zwykłe złodziejstwo", "U konkurencji jest taniej", "To ja się jeszcze zastanowię". Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.

Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej — od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.

* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.

Książka "Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania"
Bartłomiej Stolarczyk