OpenGL i wprowadzenie do programowania gier - Sterna Wojciech, Chodorowski Bartosz

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sterna Wojciech, Chodorowski Bartosz

Wydawnictwo: Nakom
ISBN: 9788389529497
EAN: 9788389529497
Format: 230 x 160 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.00
książka
48.49zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?
Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco ? ta książka jest dla Ciebie!
?OpenGL i wprowadzenie do programowania gier? przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.
Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych ? zaprogramować wydajną sieć.
Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.
Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.
Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.
Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw, poznać wszystkie tajniki programowania.

Ta książka z pewnością w tym pomoże!

Książka "OpenGL i wprowadzenie do programowania gier"
Sterna Wojciech, Chodorowski Bartosz