Ogilvy o reklamie - David Ogilvy

Ogilvy o reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: David Ogilvy

Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788360652220
EAN:
Format: 193 x 253
Oprawa: twarda
Stron: 226
Data wydania: 2008-09-08
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.99
książka
55.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to "najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej" (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Książka "Ogilvy o reklamie"
David Ogilvy