Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta - Szelągowska Magdalena

Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szelągowska Magdalena

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328336896
EAN: 9788328336896
Format: 240 x 170 x 15
Oprawa: Twarda
Stron: 184
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
42.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu "Nauka praktyce — praktyka nauce". Certyfikowany Trener Biznesu.

Książka "Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta"
Szelągowska Magdalena