Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług - Chwałek Jacek

Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług

4.00 Oceń książkę!

Autor: Chwałek Jacek

Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 8302084174
EAN: 9788302084171
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego ? profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.

Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:
? Komunikacja w obsłudze klienta
? Cechy sprzedawcy
? Potrzeby klienta
? Obsługa klienta
? Prawa klienta
i podzielonych na rozdziały.
Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:
moduł wprowadzający ? ?Czego nauczymy się z tego rozdziału?,
moduł merytoryczny ? teoria oraz ?Przykłady i przypadki?,
moduł podsumowujący ? ?Do zapamiętania?,
moduł ćwiczeniowy ? ?Trochę praktyki?.
Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.

Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:
? prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,
? techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce,
? zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),
? prawa klientów ? konsumentów (reklamacje klientów),
? działalność organizacji konsumenckich,
? benchmarking ? technika poprawy jakości usług,
? analiza procesu świadczonych usług.

Książka "Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług"
Chwałek Jacek