Obsluga klienta. Elementy towaroznawstwa - Tadeusz Sikora; Mariusz Giemza

Obsluga klienta. Elementy towaroznawstwa

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tadeusz Sikora; Mariusz Giemza

Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN: 9788302087813
EAN:
Format: 176 x 250
Oprawa: miękka
Stron: 152
Data wydania: 2012-04-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.99
książka
27.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Obsługa klienta.

Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściwości towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów. Uczeń zapozna się ze znakami towarowymi umieszczanymi na opakowaniach i etykietach, nauczy się odczytywać z nich informacje o towarze. Dowie się o sposobach rozpoznawania podstawowych wad towarów przemysłowych, oceny ich wartości użytkowej oraz odróżnienia towarów, ich gatunków, klas jakościowych i rodzajów. Pozna podstawowe informacje dotyczące towaroznawstwa produktów żywnościowych i nieżywnościowych.

Książka "Obsluga klienta. Elementy towaroznawstwa"
Tadeusz Sikora; Mariusz Giemza