Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik metodyczny - Szajna Renata, Ławniczak Danuta

Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik metodyczny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Szajna Renata, Ławniczak Danuta

Wydawnictwo: REA
ISBN: 9788375442984
EAN: 9788375442984
Format: 235 x 165 x 7
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
12.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Materiał zawarty w poradniku dla nauczyciela został przygotowany do realizacji w klasach 3 i 4 technikum kelnerskiego oraz technikum organizacji usług gastronomicznych na podstawie podręcznika o tym samym tytule.
W poradniku zamieszczono podział materiału nauczania, plan wynikowy, propozycje scenariuszy lekcji i zadań domowych, przykład rozwiązania zadania praktycznego oraz inne materiały pomocne w realizacji zagadnień tematycznych.

Książka "Obsługa gości konsumentów część 2 Poradnik metodyczny"
Szajna Renata, Ławniczak Danuta