Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Nowe zasady marketingu i PR

4.00 Oceń książkę!

Autor: Scott David Meerman

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788376015668
EAN: 9788376015668
Format: 245 x 170 x 17
Oprawa: Twarda
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
54.00
książka
60.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości

Książka "Nowe zasady marketingu i PR"
Scott David Meerman